Ευχαριστήρια επιστολή, έστειλε το “Χαμόγελο του Παιδιού” στο σχολείο μας, για την πρωτοβουλία και την εθελοντική συμμετοχή Εκπαιδευτικών, Μαθητών και Γονέων, για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη στο έργο του, με τη συγκέντρωση και την αποστολή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης.
