ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΚΑΜΗΛΟ
Την Πέμπτη 28-5-2026 οι μαθητές της Α’, Β’ και Γ’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν την τελική εκδρομή στο ζωολογικό πάρκο αναψυχής «Ιπποκάμηλος» στα Σαγέικα.
Φτάνοντας μας περίμενε ένας δροσερός και φιλόξενος χώρος!
Οι μαθητές έκαναν τον γύρο του πάρκου μαζί με τον υπεύθυνο που επέβλεπε τα ζώα: τίγρεις, λιοντάρια, λάμα, ζέβρες, λεμούριοι, μαϊμουδίτσες, παγώνια, σπάνια πτηνά που περίμεναν «κέρασμα» από τα χεράκια των μαθητών!
Το πάρκο συνδυάζει μάθηση και διασκέδαση, αφού μετά την ξενάγηση οι μαθητές έπαιξαν στα φουσκωτά παιχνίδια , ξεφαντώνοντας πάντοτε με επίβλεψη!
Η καλύτερη στιγμή της μέρας ήρθε όταν τα παιδιά έφαγαν νόστιμα σνακ και δροσερά παγωτά από το snack-bar κάτω από τη σκιά των δέντρων !
Καλό καλοκαίρι !








