ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ
Τη Δευτέρα 18-05-2026 οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης του σχολείου μας , επισκέφθηκαν το αρχαιολογικό μουσείο της Αρχαίας Ήλιδας και παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα αναβίωσης των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων.
Οι αρχαιολόγοι κ. Χαρά Παπαχριστοπούλου και κ. Τόνια Μουρτζίνη ξενάγησαν τους μαθητές και τους απασχόλησαν δημιουργικά στον χώρο του μουσείου!
Στη συνέχεια μας ξενάγησαν στο αρχαίο θέατρο της Ήλιδας.
Ακολούθησε “τελετή” βράβευσης των μαθητών με στεφάνια από κλαδιά αγριελιάς , τα οποία είχαν επιμεληθεί οι υπεύθυνοι του μουσείου.
Ήταν μια μέρα ξεχωριστή για όλους μας !





