Online meeting με σχολείο της Πολωνίας
Την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026 οι τάξεις Β και Γ2 μαζί με τις εκπαιδευτικούς τους Μαντά Αργυρώ, Κωνσταντίνα Μπουγιουκλή, Μπρατάνη Πηνελόπη και Βέρροιου Κωνσταντίνα είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους συμμαθητές του από το Szkola podstawowa I’m. sw.jadwigi Slaskiej Zerniki Wroclawskie της Πολωνίας μέσω προγραμματισμένης συνάντησης μέσω ίντερνετ.
Τα δύο σχολεία συνεργάζονται στα πλαίσια του φετινού etwinning προγράμματος με τίτλο Thumbelina-Our Beautiful World,ένα πρόγραμμα που στόχο έχει την ομορφιά στη συμπεριφορά και στη φύση, την καλοσύνη και τη φιλία μέσα από το παραμύθι του Hans Christian Andersen “Η Τοσοδούλα”. Μια από τις δράσεις του προγράμματος ήταν η κατασκευή και αποστολή μπρελόκ. Οι μαθητές/τριες μας έφτιαξαν μπρελόκ και χριστουγεννιάτικες κάρτες με τη βοήθεια της δασκάλας των εικαστικών κα Χαϊντίνη Ευτυχίας με θέμα την ελιά, δέντρο σύμβολο της περιοχής μας ,ενώ το σχολείο της Πολωνίας έφτιαξε μπρελόκ με χάντρες και μηνύματα φιλίας!!
Thank you Poland!!




