Την Δευτέρα 2/9/2024 και ώρα 8:45 πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός στο σχολείο μας με την συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Λεχαινών, του Ειδικού Σχολείου Λεχαινώνκαι του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων. Ο αγιασμός έγινε με την παρουσία όλων των παιδιών, των εκπαιδευτικών και των γονέων στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Ο Αγιασμός τελέστηκε από τον πατέρα Γεώργιο, ο οποίος ευλόγησε όλους τους παρευρισκόμενους και τους χώρους του σχολείου. Στη συνέχεια τα παιδιά με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών προχώρησαν στις αίθουσες διδασκαλίας, όπου παρέλαβαν τα βιβλία τους και τις υπόλοιπες οδηγίες, ώστε να οργανωθούν όσο το δυνατόν καλύτερα εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς. Στο τέλος οι
μαθητές και οι μαθήτριες αποχώρησαν με τη συνοδεία των γονέων- κηδεμόνων τους. Ήταν μία ημέρα γεμάτη ενθουσιασμό και πολλή ενέργεια από όλους. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Σύλλογο γονέων για την προσφορά όλων των σχολικών ειδών για τους μαθητές της Α΄τάξη Δημοτικού, την αντικατάσταση των κουρτινών του Σχολείου και την τοποθέτηση πινακίδων με κανόνες καλής συμπεριφοράς και αντιολισθητικού υλικού στα σκαλοπάτια του κλιμακοστάσιου του σχολείου μας.
Ευχόμαστε υγεία και καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά!!!!







